ВАС ВІТАЮТЬ ДІТЛАХИ ГРУПИ

"СОНЯШНИКИ"

 

Закони жителій СОНЯШНИКОВОЇ країни:

Закон доброти, честі, поваги и любові до людей, до своєї Батьківщини
Закон взаємоповаги, взаємовиручки, товаришування
Розвиток здібностей и талантів
Активність и добрі справи
Навчання та громадсько-корисна праця - поруч ідуть
Спортивне загартування и зміцнення здоров "я
Хороша поведінка и щире спілкування
Закон єдності слова та діла
Закон Турботи и Милосердя!

 

 Наш девіз:

«Соняшники» - веселий дім,
Тут турбота є усім.
Тут майструють, та  будують,
Лисові хвоста малюють,
А тому батьки і мами,
І сестрички із братами,
І бабусі, й дідусі -
Таку групу люблять всі!

З нами працюють:

Вихователь: Чумакова Олена Анатоліївна

Вихователь: Сидоровська Ліна Юріївна

 

Асистент вихователя: Скоропльот Олена Василівна

Помічник вихователя: Нестерчук Олена Валентинівна

Життя групи

У нас дуже світла, тепла, затишна група. У нашій групі відбуваються різні важливі події для кожної дитини. Кожен день не схожий на попередній. Це місце де дітям не дають нудьгувати, їх вчать співати, танцювати, ліпити, малювати, знаходити відповіді на хвилюючі їх питання. А найголовніше їх вчать дружити. Тут їм приділяють пильну увагу з формування душевних якостей. Для цього в групі оформлені куточки для самостійних ігор, для безпосередньої освітньої діяльності. 

 

Поради, щодо виховання у дітей почуття власної гідності і відповідальності за свою безпеку:

Використайте будь-яку можливість, щоб висловити дитині свою любов.

- Оцінюйте кожну самостійну справу дитини позитивно.

- Намагайтеся помітити і похвалити дитину за зміни до кращого в її поведінці, навіть якщо вона дуже незначна.

- Пам’ятайте, що при частому зверненні до заохочення та похвали, Ви сприяєте розвитку у дитини впевненості в собі.

- Намагайтесь навчити дитину, як виправити неправильний вчинок.

- Висловлюйте своє ставлення до неналежної поведінки дитини ясно і неоднозначно, залишаючи впевненість у вмінні дитини діяти правильно.

- Розмовляйте з дитиною в тоні поваги і співробітництва.

- Залучайте дитину в процес прийняття рішень.

- Пам’ятайте, що Ви даєте дитині зразок правильної поведінки.

- Намагайтеся уникати порожніх погроз. Вчить дитину прагнути до успіху, бо успіх, визнаний дорослим, є мірилом її цінності.

Рахуйтеся з думкою дитини. Бажано, щоб дитина мала можливість виразити своє невдоволення чи навіть обурення, коли вона повинна підкоритися правилам, що їй не до смаку. Залучайте дитину до вирішення будь-яких ситуацій.

Не допускайте рукоприкладства, криків, погроз та образливих слів – вони можуть тільки викликати у Ваших дітей негативні емоції і неприязне ставлення до навколишнього світу.

Намагайтесь виражати перевагу одному із дітей.

Не очікуйте від дитини виконання того, що вона не в змозі зробити; давайте їй посильні завдання та доручення.

 

                                              

Шановні батьки та діти, продовжуйте піклуватися про захист життя і здоров'я своїх близьких!

Пам`ятка для батьків "Відвідування дітьми ЗДО в умовах адаптивного карантину"

Пам`ятка

 для батьків, діти яких відвідують заклади дошкільної освіти

 

Шановні батьки!

У зв’язку з відкриттям закладів дошкільної освіти в умовах адаптивного карантину  прохання дотримуватись наступних правил:

 

1. Перш ніж привести дитину в заклад дошкільної освіти, будь ласка, зверніть увагу на стан її здоров`я. За найменших підозр у дитини та членів усієї родини захворювань  (ГРВІ, нежить, підвищення температури тощо), необхідно звернутися до сімейного лікаря та обов’язково попередити вихователя чи медичного працівника закладу та прийняти міри самоізоляції.

2. Дотримуйтесь режиму роботи закладу: з 6.30 до 17.00: приводьте дитину до ЗДО своєчасно, зберігаючи дистанцію з працівниками та іншими батьками 1,5 м. Уникайте скупчення людей.

3. Ранковий прийом дітей буде здійснюватись вихователями на території ЗДО (на майданчиках кожної групи). Вранці та кожні чотири години протягом дня дітям буде проводитись температурний скринінг. Діти, з температурою тіла понад +37,2°С та з ознаками соматичних захворювань будуть відсторонені.

4. Батьки, або особи які їх замінюють, що супроводжують дитину на території закладу повинні бути в захисних масках (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот, відповідно до карантинних вимог. Необхідно надавати вихователеві правдиву інформацію стосовно стану здоров’я дитини та членів родини.

5. У зв’язку з правилами та умовами адаптивного карантину в закладі буде проводитись систематична дезінфекція обладнання та приміщень, а тому батькам слід надавати медичному працівнику інформацію щодо можливих алергічних реакцій у дітей на миючі та дезінфікуючі засоби.

6. Забороняється приносити з дому іграшки, їжу, гаджети та інший матеріал (олівці, книги, тощо) окрім особистих речей: одяг, змінне взуття, паперові та вологі серветки, головний убір.

7. Надайте вихователеві свій достовірний мобільний номер телефону, або інших членів родини для зв’язку у разі виникнення непередбачуваної ситуації (погіршення стану здоров’я дитини, тощо).  

8. З метою отримання оперативної інформації про зміни в організації роботи ЗДО (режим, освітній процес тощо) щоденно переглядайте офіційний сайт закладу,  сторінку вихователя Вашої групи в Viber, де буде розміщено відповідну інформацію.

Для вирішення нагальних питань, отримання інформації стосовно роботи закладу звертайтесь до адміністрації  в телефонному режимі або он-лайн.                 

 

Цікаві онлайн-ресурси для розвитку і навчання дошкільників

1. Найбільша освітня платформа для дошкільників www.learning.ua/

2. РОЗУМНИКИ. Педагогічні ігри – захоплюючі навчальні програми - rozumniki.info/

3. «Весела абетка» - http://abetka.ukrlife.org/ - українські абетки, казки, читанки, скоромовки, загадки, прислів’я.

 

Шановні батьки!

Лише спільними зусиллями ми зможемо зберегти власне здоров`я та здоров’я  дітей! Здоров`я дитини та кожної  родини  – це головне! Вдячні за порозуміння!

   

     

               

"Діти з особливими освітніми потребами в ЗДО"

ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ

•        Формувати компетентність дитини шостого року життя з особливостями психофізичного розвитку відповідно до оптимальних для цього віку основних показників.

•        Забезпечувати збагачення (ампліфікацію) розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах використання різних видів дитячої діяльності (ліплення, аплікації, малювання, конструювання, ручної праці, праці в побуті, а також ігор: дидактичних, рухливих, сюжетно- рольових); розвиток елементарної навчальної діяльності, пізнавальної активності.

•        Забезпечувати пізнавальний розвиток дитини з особливими освітніми потребами, який значною мірою залежить від процесів, пов’язаних з переробкою та засвоєнням інформації: концентрації уваги, сприймання і запам’ятовування.

•        Продовжувати формувати мовленнєву і комунікати компетентність дитини з особливими освітніми потребами.

•        Формувати готовність дитини з особливими освітн' потребами до навчальної діяльності.

ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ

Продовжувати формувати в особливої дитини уявлення про саму себе, адекватну оцінку власних можливостей і досягнути  у різних видах діяльності, самостійність і незалежність.

Удосконалювати загальну і дрібну моторику, зорово-рухову ординацію, наочно-образне мислення, мисленнєві операції весно-логічного рівня; розвивати довільну увагу, опосередковане запам’ятовування, зорове орієнтування у просторі, уяву, пізнавальну  активність, стимулюючи аналіз предметів, дій, оцінюючи їх результат, узагальнюючи власний та колективний досвід; формувати систему сенсорних еталонів.

Розвивати вміння концентрувати увагу і сприймання, що є основою  для пізнавального розвитку дитини; формувати цілісне сприйнятя і уявлення про різні предмети і явища оточуючої дійсності, адже ознайомлення з довкіллям збагачує чуттєвий досвід дитини, вчить її бути  уважною до того, що її оточує: дивитися і бачити, слухати і чути, общупувати і відчувати на дотик. Забезпечувати навчання дитини з особливостями психофізичного розвитку, використовуючи комбіновані фізичні, візуальні і словесні стимули.

Формувати позитивне емоційне ставлення до ігрової діяльності  специфічні компоненти ігрової діяльності (ігрову мотивацію, ігрову мету, ігрові дії, правила гри, контроль та оцінювання дітьми ігрових  дій, досягнення уявної мети). Розвивати уміння формулювати план- задум сюжетно-рольової гри і реалізовувати його, використовув предмети-замінники, розгортати сюжетну гру як спільну діяльність; правильно реалізовувати відносини, закладені в ролі, для чого потрібно вчити виділяти відносини між людьми як головний зміст гри, робити їх предметом усвідомлення, вчити орієнтуватися в субординації  ролей, в реалізації рольових відносин за правилами.