13:57
Як зробити навчання грамоті цікавим

Консультацію підготувала вчитель-логопед ЗДО №1 «Шпачок» Вітвицька Л.М.

Дата проведення 24.03.2020р.

Як зробити навчання грамоті цікавим

(у матеріалі використані матеріали з альбому Ж,Травкіної та символи за методикою М.Ф.Фомічової)

Ключовою ідеєю навчання грамоті дітей дошкільного віку є принцип дитячого психолога Д. Б. Ельконіна: «Вихідний принцип системи дошкільного навчання грамоті полягає в тому, що знайомству і роботі дитини з буквами повинен передувати добуквенний, чисто звуковий період навчання, буква - це знак звуку». Найбільш ефективним для використання можливостей дитини в освоєнні грамоти вважається старший дошкільний вік. Цей період отримав назву періоду «мовної обдарованості», в якому дитина проявляє підвищену сприйнятливість до звукової сторони мовлення. Для дітей дошкільного віку робота з невловимою звуковою матерією слова дуже складна, тому звуковий аналіз - добуквенний етап навчання грамоті має велике значення і займає багато часу і сил. Від добуквенного етапу навчання залежить успішність подальшого формування навички читання.

Діти з порушеннями мовленнєвого розвитку мають дефекти вимови, бідний словник, будують дуже короткі фрази, які рясніють аграмматизмами.

Тому в роботі з даною категорією дітей потрібно зовсім інший підхід. Дуже добре зарекомендували себе символи Фомічової М.Ф. Символи звуків використовуються для формування образу звуку. Дитина візуалізує почутий звук, що полегшує засвоєння розуміння звукового складу слова.  (Читати далі)

Переглядів: 49 | Додав: apuhtina297 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar