Методичні рекомендації

Плануючи свою роботу,вихователям різних вікових груп, музичним керівникам, інструкторам з фізичного виховання важливо пам’ятати про наступні вимоги:

– Основою планування є Базовий компонент дошкільної освіти в Україні та освітня програма, яка прийнята для керівництва в дошкільному навчальному закладі і висуває перед педагогами конкретні завдання щодо формування особистості дошкільника; Лист МОН України № 1/9-456 від 02.09.2016 р. Інструктивно-методичні рекомендації «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах»

- Формування основ здорового способу життя у дітей дошкільного віку передбачає широке використання у процесі організації дитячої життєдіяльності в дошкільних навчальних закладах комплексу різних засобів, серед яких: гігієнічні фактори (режим харчування, сну, діяльності й відпочинку, гігієна одягу, взуття, приміщень, обладнання тощо), фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму, праця), чинники природного середовища (повітря, сонце, вода). Поряд з традиційними засобами фізичного виховання, оздоровлення дошкільників у практиці роботи дошкільних закладів знаходять місце інші. Наприклад: фітбол-гімнастика – вправи з використанням м’яча, що має певні властивості (розмір, колір, запах, пружність), які застосовуються з оздоровчою метою; стретчинг – система вправ, заснована на статичних розтягненнях м’язів тіла і хребта, яка дає змогу запобігати порушенню постави, має оздоровчий вплив на весь організм, допомагає активізувати його захисні сили; горизонтальний пластичний балет – система партерних рухів, що виконуються у горизонтальних вихідних положеннях від положення лежачи у позі ембріона до положення стоячи на колінах, повільно і плавно, у супроводі класичної і сучасної музики у формі цілісних композицій.

– План роботи має будуватися на основі дидактичних принципів: взаємозв’язку всіх розділів освітньої роботи, систематичності, послідовності, доступності, повторюваності матеріалу, диференційованого та індивідуального підходів до дітей.

– Під час складання плану враховуються конкретні педагогічні умови (віковий склад групи, рівень розвитку дітей, оволодіння знаннями, навичками, уміннями, умови дитсадка, напрями роботи колективу).

Необхідно забезпечувати взаємозв’язок перспективного і поточного планування.

– План мусить бути календаризованим, тобто чітко передавати зміст роботи з дітьми впродовж дня. В ньому вказується, в яких видах діяльності, на яких заняттях, в які моменти життя буде здійснюватися та чи інша робота.

–Дотримання цих вимог надасть можливість поетапно реалізувати намічені цілі, конкретизуючи їх у певних формах роботи, освітніх завданнях до них.

Види дитячої діяльності:

-Гурток «Степ -аеробіка», «Горизонтальний пластичний балет» для дітей середнього та старшого дошкільного віку (1 раз на тиждень 1 половина дня)

- масаж, дихальні вправи, лікувальні ігри, психологічне розвантаження (щодня, за методикою проведення)

- використання елементів горизонтального пластичного балету на заняттях з фізичного виховання (підготовча частина) (1 р. на тиждень)

- гімнастика пробудження з використанням елементів горизонтального пластичного балету під музичний супровід (всі вікові групи, 1 комплекс на місяць)

- використання тренувальних масажерів під час індивідуальної роботи з дітьми;

- сюжетна ранкова гімнастика (молодші групи, за методикою М.Єфименко)

- заняття з фіз.виховання (3) проводити у другу половину дня з впровадженням горизонтального пластичного балету

Категорія: Мої статті | Додав: Шурочка (15.09.2019)
Переглядів: 128 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar